-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fortsatt kjempegrill-tendenser
Først viste Zeekr oss bildet av en kjempegrill. Budskapet var at de snart kommer med en ny batterielektrisk MPV. Nå viser de oss hele bilen.
Zeekr er Geelys nye merke som skal konsentrere seg om batterielektriske biler i de øvre segmentene.
Designerne deres har åpenbart fått klar beskjed om å lage biler som gjør inntrykk.
Her er det store flater, rette vinkler, felger som ser ut som rulett-hjul, en grill som er ment å overvelde og en rekke andre hint om at dette er en mektig bil.
Grillen får spesiell betydning på denne bilen fordi den også er lyssatt av til sammen 154 LED-bånd, for riktig å understreke hva det dreier seg om. I tillegg sørger de lett dramatiske kjørelysene for å ramme kunstverket inn.
Designerne har ellers vært tilbakeholdne med virkemidlene. De har latt denne forbli den kassen den er. Fra siden blir det horisontale understreket ved hjelp av den lyse linjen langs hele taket og de markerte, horisontale dørhåndtakene.
Det eneste som forstyrrer er knekken på den sleidbare bakdøren sammen med de vertikale blanke stripene.
Hvorfor i all verden?
Hekken er like diskret som fronten er dramatisk. Røde lys – også som en stripe under bakruten, er de eneste grafiske elementene der. Og de understreker igjen at her er det rette linjer det dreier seg om.
Bilen er stor, 521 x 202 x 186 centimeter. Akselavstanden er på 321 cm og det er vel foreløpig rekord for SEA-plattformen som snart alle Geelys modeller er bygget på.
Akselavstand og lengde er med andre ord 40 cm mer enn på BYD Tang – og den er STOR.
Interiøret er 2+2+2 seter, men den skal også komme i VIP versjon – som fireseter. Både forsetene og baksetene er belyst ovenfra av store soltak.
Det ser ut som MPV er på vei tilbake.